2016. február 14., vasárnap

Első díjam!!

Úristen, srácok...
Nagy nap ez a mai, ugyanis (mint a címből is láthattátok...), megkaptam életem első blogdíját!! Nem győzöm elégszer megköszönni Wonderland - Memories-nek! :)


Szabályok:

1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad! 
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról! 
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról! 
5. Válaszolj 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!

7. Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen! 
8. Cseréljetek linket! 
9. Küldd tovább 12 embernek!
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra vezessen! 

12 dolog az illető blogjáról:
- Egy Alice Csodaországban fafiction
- Gyönyörű a desing! (a fejlécen pedig Avril Lavigne szerepel, ez plusz pont nálam:D)
- Eddig egy prológus van fent, és egy részlet az első fejezetből
- A blognak 19 feliratkozója van 
- Én is feliratkoztam, mivel nagyon jó!
- A főszereplő lány egy elmegyógyintézet lakója
- Furcsa álmok gyötrik kiskora óta egy haldokló országról
- 2016. január 22.-én nyílt a blog
- Nagyon kíváncsi vagyok a folytatására:D
- Vannak rajta nagyon jó inspiráló képek:)
- A borítót Szabó Andi készítette

- Raven F. Hater (az író) fogalmazása gyönyörű!

12 dolog a saját blogomról:
- Attack on Titan fanfiction:D
- A főszereplő lány hallja az óriások gondolatait
- Az animében lévő karakterek is mind szerepelnek a történetben
- Prológus+2 fejezet van fent
- A fejlécet és a desingt Rose Briar készítette:)
- Az eredeti címe Harc egy szebb jövőért lett volna, csak aztán rájöttem, hogy a harc az csak egy harc, a háború meg ugye egy hosszabb tevékenység:D

- Nyolc feliratkozóm van *-* (Imádlak titeket!)
- Kicsit el vagyok akadva a harmadik fejezet írásával, de megígérem, hogy igyekszem!
- El sem akartam kezdeni az írását, de végül egy álmom és egy barátnőm segítettek ebben!
- Általában egy huzamban végigírok egy fejezetet, csak aztán vagy nyolcszor átolvasom és kijavítom, mire publikálásra kerül, ezért vannak ritkábban részek (bocsi mindenki...):D
- Rivaille és Jean kapnak majd a legtöbb szerepet a történetben
- Nem tudok többet írni róla:D

Válaszok a 12 kérdésre:


1. Mióta blogolsz intenzíven?
Körülbelül 2013 nyár óta. (Nem látszik mi?:D)
2. Ha hirtelen semmi ötlet, mi ad ihletet általában?
Ha magyar felirattal zenéket hallgatok.
3. Mi az, ami szerinted egyedivé teszi a blogod?
Nem is tudom... Erre szerintem csak az olvasók tudnak válaszolni:)
4. Hányadik blogoddal állunk most "szemben"?
Huh, ezt most megkellet néznem...:D Nehéz elhinni, de ez a tizenhatodik blogom (a többi egyáltalán nem volt ismert).
5. Mi az, ami büszkeséggel tölt el, és mi az, amin javítani szeretnél?
Büszke vagyok arra, hogy ennyien szeretik és olvassák a blogomat, valamint arra is, hogy én imádom írni a HESzJ-t:) Amin javítani szeretnék az egyértelműen az érzelmek és a részletek leírása.
6. Mit gondolsz így összességében a bloggerközösségről?
Hát, nem is tudom... Én ebbe nem igazán tartozom bele... Voltaképpen csak írok, és vagyok. Szóval nincs véleményem.
7. Mostanában sokan vonultak vissza a billentyűzettől, valamint szünetelnek. Ennek oka szerinted mi lehet?
Nagyon szomorúnak tartom ezt az egészet... Valószínűleg sokan ihlet hiányban szenvednek, de ez még a jobbik eset... Szerintem egyáltalán nem voltak olvasóik, vagy esetleg egy nagyon rossz kritikát kaptak, aminek hatására elment a kedvük ettől az egésztől...
8. Számodra mi számít sablonosnak?
Általában azok a történetek, amikben már az első részekben összejönnek a szereplők, az összes "poén" le van lőve, és után már az író sem tud mit kezdeni magával.
9. Kik támogatnak, amikor úgy érzed, semmi értelme írni?
Senki sem támogat.
10. Milyen elv/mottó visz előre? (Persze csak ha van)
Van, bizony:D Még évekkel ezelőtt 12 éves fejjel ezt írtam mottómnak: "Igenis írok, ha írni akarok... mert szeretem ezt csinálni! <3"
11. Hány blogot szoktál olvasni, követni?
Jelenleg tízet olvasok :) 
12. Kik azok a bloggerek/bloggerinák, akiket kiemelnél a közösségből?
Szabó Andi
Jacey Alloray
Rose Briar
<3

12 kérdés azoknak, akiknek továbbküldöm:
1. Hány éves korod óta blogolsz?
2. Most hány éves vagy?
3. Mi/mik vagy ki/kik hozta/hozták az ihletet a blogodhoz?
4. Tervezed, hogy abbahagyod az írást?
5. Szeretnéd egyszer könyvformájában látni a blogodat?
6. Mit gondolsz, min kéne javítanod? (lehet ez az írással, de a személyiségeddel is kapcsolatos)
7. Van háziállatod? :3 
8. Szoktál írás közben zenét hallgatni?
9. Szoktál más blogján nyomot hagyni magad után?
10. Ki a kedvenc íród/írónőd? (lehet blogos vagy regényíró is)
11. Milyen témában szeretsz a leginkább írni?
12. Volt már alkotó válságod?

És végül, de nem utolsó sorban, akiknek továbbküldöm:

Farkas átok
Keresd benne a logikát
Csillaghullás
Rivaille Hadnagy Osztaga
Maybe you'll love yourself like I Love You
Pasik, Titkok, Esküvők
Montaguek és Capuletek



Kellemes délutánt Bogyóim! <3 








8 megjegyzés:

  1. Ugyan, köszönd magadnak, mert nagyon jó :3

    VálaszTörlés
  2. Szia. Tudom most kaptál díjat, de adok mégegyet. :)

    VálaszTörlés
  3. http://secretdemon.blogspot.hu/p/blog-page_15.html

    VálaszTörlés
  4. Fuuu, nagyon szépen köszönöm!!! *-*
    De mivel ez ugyanaz a díj, szerintem nem csinálom meg még egyszer. Viszont hálás vagyok érte, nagyon sokat jelent, és tényleg köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!☺
    Végre volt időm elolvasni a részeket, amiket kitettél és azt kell, hogy mondjam, hogy kurva jó a fogalmazásod és megérdemled az olvasóidat is és a feliratkozókat meg mindent és csak így tovább*-* nagyon várom a folytatást és imádom, ahogy a férjem (Heichou) személyiségét ilyen jól megtudtad formálni!! Meg persze a karaktereidet is csípem egytől-egyig! Hajrá, várom a kövit☺♥♥ És köszönjük szépen a díjat :* *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! :)
      Jajj, nagyon szépen köszönöm! Ez most nagyon jól esett eskü :3 Örülök hogy tetszik, komolyan, én is imádom a ti blogotokat!
      És szívesen, ha máskor is kapnék díjat, mindenképp nektek adom tovább, mert megérdemlitek! :3 <3
      Puszii és köszönök mindent! :*

      Törlés
  6. Drága Evim!
    Köszönöm szépen a díjat, mindenképpen kiteszem a napokban!
    Nagyon örülök, hogy nem felejtetted el Ninát és a többieket, s ellátogatsz még a blogra néhanapján. Ígérem, amint tudom hozom a következő évadot!
    XO; JA.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! :)
      Természetesen nem felejtettem el a történedet. Az első blogok között volt amiket olvastam és igazán szerettem is!:33
      Kiváncsian várom a 2.évadot
      Puszii:*

      Törlés

layout by Sasame Ka z Zatracone Dusze